پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150251
۶۰ ميليارد، نوش جان سرمربي
تاریخ انتشار : 1393/10/30 10:59:16
نمایش : 1386
مربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: "تيم ملي به فينال جام ملت‌ها برسد براي کارلوس کي‌روش دسته گل مي‌برم."
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نادر فريادشيران در مورد پيروزي ايران مقابل امارات، گفت: "کي‌روش در اين مسابقه در نيمه اول تغييراتي را در تيم ايجاد کرده بود و بيشتر به بازيکنان جوان ميدان داد و نظرش اين بود که در نيمه دوم با آوردن دژاگه، قوچان‌نژاد و ووريا غفوري تيم را تقويت کند و به گل برسد."

وي ادامه داد: "تعويض‌هاي کي‌روش در بازي با امارات نشان داد که او مي‌خواهد تيم را در اواخر مسابقه تقويت کند و اين تفکر حرفه‌اي بود و مي‌توان گفت نوعي اسلحه پنهاني بود. ما در سه بازي پيروز شده‌ايم و گلي هم نخورده‌ايم. از نظر نتيجه‌گيري عالي کار کرده‌ايم مقابل سه تيم عربي پيروز شديم که گاهي اوقات برايمان دردسرساز بودند. اما متأسفم بگويم که مردم و فوتبال‌دوستان از شيوه بازي تيم ملي راضي نيستند."

مربي اسبق تيم ملي تصريح کرد: "در دو صحنه تيم امارات يک بار ۲۷ پاس و يک بار ديگر ۲۸ پاس رد و بدل کرد و در نهايت به سمت دروازه ما شوت زد. نمي‌خواهم بگويم مثل بارسلونا چون بارسلونا در يک سوم زمين حريف هم اين قدرت را دارد. با اين حال شيوه بازي تيم ملي ما دلچسب نيست. تيم ملي فقط بر روي ضدحمله و ضربات ايستگاهي به گل مي‌رسد."

فريادشيران افزود: "من از نظر نتيجه از تيم ملي راضي هستم. اميدوارم که بتوانيم با همين شيوه تا فينال جام ملت‌ها پيش برويم و اگر تيم ملي فيناليست شود براي کي‌روش دسته‌گل مي‌برم اما شما ببينيد بازيکن شماره ۱۰ امارات عمر عبدالرحمان در يک صحنه ۵ بازيکن ما را دريبل مي‌زند در حاليکه در گذشته ما بازيکناني مثل علي کريمي داشتيم که اين قدرت را داشت اکنون هم بازيکناني مثل صادقيان، خلعتبري را داشتيم که به تيم ملي دعوت نشدند انصاري‌فرد هم نيمکت‌نشين بود با اين حال تيم ملي با اين شيوه نتيجه گرفته و همچنان پيش مي‌رود."

مربي اسبق تيم ملي با اشاره به استحکام خط دفاعي تيم ايران گفت: "همين که تيم ملي در سه بازي متوالي گلي دريافت نکرده جاي تقدير از بازيکنان و کادر فني را دارد. بايد ببينيم در مرحله يک چهارم نهايي چه پيش خواهد آمد. اگر کي‌روش با همين شيوه تيم ملي را به فينال جام ملت ها ببرد مي‌گويم ۶۰ ميليارد توماني که در اين چهار سال از ما پول گرفته نوش جانش در غير اينصورت حرف ديگري مي‌زنم."
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html